Popis
Videa
Technické specifikace
Motor
Typ motoru: | čtyřdobý dvouválec SOHC, 4 ventily, EFI |
Objem: | 951 ccm |
Vrtání x zdvih: | 102 x 85 mm |
Zapalování: | CDI |
Chlazení: | kapalinové + elektrický ventilátor |
Hnací systém
Pohon: | 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | automatická Duramatic, L/H/N/R, brzdění motorem |
Uzávěrka př. diferenciálu: | ano, elektrické ovládání |
Koncový převod: | kardanem |
Podvozek
Zavěšení přední: | nezávislé, s dvojitými A-rameny |
Zavěšení zadní: | nezávislá dvojitá A-ramena |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče, pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Pérování zadní: | hydraulické tlumiče, pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Zdvih pérování P/Z: | 254 / 254 mm |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová |
Brzdy zadní: | 1x hydraulická kotoučová |
Pneu přední: | 25 x 8-12 |
Pneu zadní: | 25 x 10 – 12 |
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: | 2326 mm |
Celková šířka: | 1247 mm |
Celková výška: | 1206 mm |
Rozvor: | 1493 mm |
Hmotnost bez náplní: | 411 kg |
Palivová nádrž: | 20,1 litrů |
Ostatní vlastnosti
Přední nosič: | SpeedRack II |
Zadní nosič: | SpeedRack II |
Tachometr / otáčkoměr: | analogový / digitální |
Legislativa a osvědčení
Homologace: | ano |
Registrační značka (SPZ): | v ceně |
Řidičské oprávnění: | skupina B (osobní automobil) |
Vybavení
Výbava v ceně: | přední a zadní nosič SpeedRack II, tažné zařízení, hliníkové disky, Naviják WARN 3000 lbs, el. přepínání pohonu 2WD/4WD s uzávěrkou předního diferenciálu, zadní LED světla |
Další informace
Poznámka: | Fotografie a vyobrazení čtyřkolek nemusí odpovídat specifikacím jednotlivých modelů pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu specifikace. |
Vlastnosti
Motor 1000i H2
Mohutný kapalinou chlazený dvouválec do V o objemu 951 ccm má doslova nevyčerpatelnou zásobu síly. Elektronické vstřikování paliva zajišťuje optimální spotřebu, čisté spalování, okamžitou reakci na plyn a spolehlivé startování v létě i v zimě, nezávisle na nadmořské výšce. Vysokovýkonný V-Twin pracuje za všech teplot v optimálních podmínkách díky účinnému kapalinovému chlazení, které je doplněné elektrickým ventilátorem.
Nosiče SpeedRack II
Moderní a elegantní nosiče SpeedRack 2. generace jsou vysoce odolné a praktické. Vyrobené z vysoce kvalitních, mrazu a nárazuvzdorných plastů jsou opatřené inteligentním systémem rychlého upínání příslušenství a zavazadel SpeedLock. Robustní, ocelí vyztužená konstrukce a protiskluzový TPE povrch poskytují pevnou stabilní platformu a jistotu, že svůj náklad vždycky dovezete bezpečně a spolehlivě, aniž byste se museli obávat, že cestou něco ztratíte.
Nový podvozek
Od základu zcela nový podvozek výrazně získal na stabilitě díky nižšímu těžišti a prodloužení rozvoru o 5cm, celková délka čtyřkolky však zůstala zachována. Nový rám s nezávislým zavěšením dává čtyřkolce také lepší ovladatelnost, jedinečnou obratnost a dominantní jízdní schopnosti v terénu – hrboly na cestě jsou to, co si Alterra dává k snídani, obědu i večeři. Motor je v novém rámu uložen o 8 cm víc vpředu, takže na stupačkách máte nyní ještě více místa pro snadnější ovládání stroje, v místě stupaček je čtyřkolka zároveň užší pro vyšší jízdní pohodlí.
Posilovač řízení
Menší únava z jízdy, snadnější řízení, lehčí ovládání – elektrické posilovače řízení Arctic Cat jsou nejsilnější na trhu. Posilovač řízení výrazně snižuje sílu potřebnou k řízení a zároveň působí i jako tlumič nárazů do řídítek když v rychlosti chytíte kolem o kámen nebo pařez anebo přehlédnete díru ve vysoké trávě.
DURAMATIC ™
Spolehlivá automatická převodovka Duramatic ™ je stavěná pro nejtěžší podmínky. Robustní variátor s plynule měnitelným převodem reaguje okamžitě na změnu otáček, rychlosti jízdy nebo zatížení motoru. Variátor je navíc doplněn o odstředivou rozběhovou spojku, díky které může zůstat primární spojka neustále sepnutá. Tím se výrazně snižuje opotřebení hnacího řemene, záběr je prakticky okamžitý a dokonale plynulý. Převodovka Duramatic ™ s polohami L/H/N/R/P (dopředná rychlost / redukce / neutrál / zpátečka a parking) zároveň podporuje účinné brzdění motorem při jízdě z kopce.
Uzávěrka diferenciálu
Jednoduše ovladatelná elektrická uzávěrka předního diferenciálu zvyšuje trakci předních kol v těžkém terénu a přitom zachovává lehkost a obratnost řízení. Při normální jízdě s pohonem všech kol jsou přední kola poháněna přes diferenciál přední nápravy, který umožňuje, že se při zatáčení přední kola otáčejí různou rychlostí a tím zajišťuje snadný a lehký průjezd zatáčkou. Zapnutí elektrické uzávěrky předního diferenciálu maximalizuje trakci v extrémním terénu, kde hrozí, že by se jedno z předních kol mohlo začít protáčet. Síla motoru jde pak stejnoměrně na všechna čtyři kola a to vám umožní s jistotu vyjet, vyšplhat a zdolat jakoukoli překážku. Stačí jen stisknout tlačítko na palubní desce.
Pohon 4×4
Elektricky připojitelný pohon všech kol vás dostane vás do míst, o kterých jste dosud mohli jen snít, umožňuje suverénní průchodnost i nejtěžším terénem. U čtyřkolek a Side-by-Side Arctic Cat si můžete vybrat mezi pohonem jen zadní nápravy (2WD), pohonem všech kol (4WD) nebo pohonem všech kol se zapnutou uzávěrkou předního diferenciálu. Výhodou tohoto systému je, že si druh pohonu můžete sami předem zvolit podle podmínek, a ne jako u automatických systémů až v okamžiku, kdy se už přední kola začala protáčet. Pohon všech kol přináší výhody také v zimě, kdy můžete svůj stroj opatřit sněžnými pásy TJD a proměnit jej tak v efektivní sněžné pásové vozidlo.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.