TGB BLADE 1000i LT EPS 4×4 ROAD

239 990,00 

Silniční varianta oblíbené čtyřkolky je určena především těm, kteří dávají přednost pohodlné jízdě na silnici. Jízdu výrazně usnadňuje elektrický posilovač řízení se třemi režimy a zejména unikátní systém pohonu se dvěma diferenciály. Díky nim se BLADE 1000i LT EPS ROAD velmi snadno řídí i v terénu, perfektně drží přímý směr, jízda je velmi příjemná a pohodlná. Jeden z největších a nejsilnějších motorů na trhu dává čtyřkolce špičkovou dynamiku, vysokou aktivní bezpečnost zajišťuje výkonný hydraulický brzdový systém s kotouči na všech kolech. Mohutně dimenzovaný prodloužený podvozek poskytuje dostatek prostoru pro řidiče i spolujezdce, který pohodlně sedí na samostatném vyvýšeném sedadle s opěrkou zad. V bohaté standardní výbavě nechybí atraktivní metalické lakování, osmipaprskové 12″ alu disky, kvalitní elektrický naviják s vysokou tažnou silou, tažné zařízení, špičkové tlumiče EVO Plus s progresivně vinutými pružinami a nastavitelnou tuhostí, moderní LED osvětlení a účinný elektrický posilovač řízení se třemi volitelnými režimy.

Barevné provedení: metalická matná ocelová hnědá

 

239 990  vč. DPH

Kategorie: , ,

Popis

Motor

Typ: čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI
Objem: 997 cm3
Vrtání x zdvih: Ø 92 x 75.0 mm
Kompresní poměr: 10.2 : 1
Výkon: 83 k / 7000 min-1 (off-road)
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor

Hnací systém

Pohon: 2×4 / 4×4 se dvěma diferenciály, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická – CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem
Uzávěrka diferenciálu: na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání
EPS: elektrický posilovač řízení s nastavitelným účinkem
Koncový převod: kardanem

Podvozek

Zavěšení přední: nezávislá dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední: tlumiče EVO Plus, nastavitelné předpětí pružin
Pérování zadní: tlumiče EVO Plus, nastavitelné předpětí pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
Pneumatiky přední: AT25 x 8 – 12
Pneumatiky zadní: AT25 x 10 – 12

Rozměry a hmotnosti

Celková délka: 2330 mm
Celková šířka: 1200 mm
Celková výška: 1288 mm
Světlá výška: 295 mm
Výška sedla: 935 mm
Rozvor: 1445 mm
Provozní hmotnost: 451 kg
Palivová nádrž: 23 l

Přístroje a osvětlení

Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické poruchové kódy, hodiny
Kontrolky: pohon 4×4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
Osvětlení: dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, koncová a brzdová světla

Výbava

Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2×4/4×4 se dvěma uzamykatelnými diferenciályelektrický posilovač řízení s nastavitelným účinkem, špičkové tlumiče EVO Plus, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní osmipaprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky SUN-F, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, přední i zadní nosič zavazadel, 3M polepy, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad a madly, samostatné opěrky nohou pro spolujezdce, značkový naviják 3000lbs, 12V palubní zásuvka 10A 120W, LED světla pro denní svícení, LED zadní světla, LED blikače

Legislativa a schválení

Homologace pro silniční provoz: ano (řidičské oprávnění skupiny B – automobil)
Registrační značka (SPZ): v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)

Poznámka

Fotografie a vyobrazení čtyřkolky nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.

Motor V-Twin 1000 EFI

Zcela nově vyvinutý velký silný dvouválcový motor do V OHC 1000 s obrovským výkonem dává čtyřkolce dominantní dynamiku, vysoký točivý moment a špičkovou tažnou sílu. Elektronické vstřikování paliva zaručuje spolehlivé startování, čisté spalování a nízkou spotřebu paliva nezávisle na nadmořské výšce. Spolehlivá robustní automatická ´heavy-duty´ převodovka s polohami L/H/N/R (terénní redukce / dopředná rychlost / neutrál / zpátečka) a minimálními nároky na údržbu je navíc vybavená účinnou motorovou brzdou.

Elektrický posilovač řízení se třemi režimy

Elektrický posilovač řízení zmenšuje sílu potřebnou na řízení – ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás proto neunaví. Posilovač řízení zároveň zlepšuje ovladatelnost čtyřkolky a bezpečnost jízdy, protože účinkuje i jako tlumič ran a úderů do řídítek, když například přední kolo najede na díru v silnici. Náraz vám pak nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač. Posilovač řízení je u tohoto modelu vybaven třemi volitelnými režimy – standardní účinek / maximální účinek / vypnuto.

Pohon 4×4 se dvěma diferenciály

Velkou předností modelu Blade 1000i EPS ROAD je jedinečný systém pohonu se dvěma diferenciály – na přední i zadní nápravě. V terénu navíc oceníte i možnost rychle uzamknout elektrické uzávěrky každého z obou diferenciálů. Díky tomu je Blade 1000i EPS ROAD jednou z nejpříjemnějších čtyřkolek na řízení a umožňuje přesně nakonfigurovat pohon pro jakýkoli terén a každou situaci. Poskytuje vysokou trakci v terénu a zároveň nesmírně kultivovanou a klidnou jízdu a úžasně příjemné řízení na silnici. Nechybí elektrické připojování pohonu předních kol 2×4 / 4×4 pouhým stiskem tlačítka na řídítkách, ani moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS se širokým rozchodem.

Kotoučové brzdy na všech kolech

Brzdy jsou stejně důležité jako výkon. Výkonný čtyřkotoučový hydraulický brzdový systém s vrtanými kotouči velkého průměru a pancéřovanými brzdovými hadičkami vám dodá pocit důvěry při rychlé jízdě nebo při tažení těžkého přívěsu. Nožní brzda brzdí současně všechna kola v poměru 60/40, pravou páčkou můžete navíc ovládat pouze přední brzdu, levou páčkou zadní brzdu. Parkovací brzda se aktivuje samostatnou páčkou na řídítkách.

Moderní osvětlení

Atraktivní moderní LED světla pro denní svícení s integrovanými ukazateli směru zaujmou každého na první pohled. Společně s dvojitými zadními LED světly a zadními LED blikači dávají modelu Blade 1000i EPS ROAD dospělý a přitažlivý vzhled a svojí vysokou svítivostí přispívají k větší bezpečnosti jízdy.

Multifunkční LCD displej

Multifunkční LCD displej je nejen čitelný ale i krásný. Nabízí všechny důležité funkce jako digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny, zobrazování diagnostických a poruchových kódů a všechny potřebné kontrolky.

Špičková výbava

Na trhu není mnoho čtyřkolek, které by již v tak atraktivní základní ceně ještě nabízely tak bohatou standardní výbavu jako Blade 1000i LT EPS ROAD. Blade 1000i LT EPS ROAD je ve standardu plně vybavený nejmodernější technikou se dvěma diferenciály (na přední i zadní nápravě) a elektricky přepínatelným pohonem 2×4 / 4×4 s elektrickými uzávěrkami diferenciálů. Mezi další výbavu patří elektrický posilovač řízení, atraktivní 8paprskové hliníkové disky s ostře lomenými paprsky, značkové silniční pneumatiky Sun-F, chrániče rukou a páček, robustní přední ochranný rám, přední a zadní nosič zavazadel, samostatné vyvýšené sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, opěrky nohou pro spolujezdce, hi-tech LED osvětlení, 12V palubní zásuvka, tažné zařízení a kvalitní naviják s vysokou tažnou silou 3000lbs.

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “TGB BLADE 1000i LT EPS 4×4 ROAD”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *