TGB BLADE 1000i LT EVO EFI 4×4 EPS

244 990,00 

Nejlepší a nejvýkonnější Blade všech dob, to jsou nejmodernější technologie a dlouholeté zkušenosti značky TGB. Vedle největšího a nejsilnějšího motoru TGB a elektrického posilovače řízení EPS se třemi režimy nabízí Blade 1000i také unikátní systém pohonu 4×4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály. Díky nim se Blade 1000i řídí tak lehce jako žádná jiná čtyřkolka, a společně s nezávislým zavěšením všech kol vás příjemně překvapí mimořádně snadným ovládáním v těžkém terénu. Prodloužený podvozek dává vysokou jistotu ve stoupáních a vynikající stabilitu při rychlé jízdě při zachování vyhlášené obratnosti a příjemné ovladatelnosti krátkých modelů. Zcela nově vyvinutý čtyřdobý vidlicový dvouválec poskytuje zcela nadprůměrnou dynamiku a obrovskou tažnou sílu. BLADE 1000i LT EVO EFI 4×4 EPS je už v základu bohatě vybavený, ve výbavě nechybí spolehlivý elektrický naviják s vysokou tažnou silou, atraktivní 14″ alu disky, tažné zařízení, LED osvětlení a kvalitní tlumiče EVO s progresivně vinutými pružinami.

Vítěz ankety čtyřkolka roku 2019 na základě hlasování veřejnosti.

Kategorie: , ,

Popis

Motor

Typ: čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI
Objem: 997 cm3
Vrtání x zdvih: Ø 92 x 75.0 mm
Kompresní poměr: 10.2 : 1
Výkon: 83 k / 7000 min-1 (off-road)
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor

Hnací systém

Pohon: 2×4 / 4×4 se dvěma diferenciály, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická – CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem
Uzávěrka diferenciálu: na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání
EPS: elektrický posilovač řízení s nastavitelným účinkem
Koncový převod: kardanem

Podvozek

Zavěšení přední: nezávislá dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední: tlumiče EVO, nastavitelné předpětí pružin
Pérování zadní: tlumiče EVO, nastavitelné předpětí pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
Pneumatiky přední: AT26 x 9 – 14
Pneumatiky zadní: AT26 x 11 – 14

Rozměry a hmotnosti

Celková délka: 2330 mm
Celková šířka: 1200 mm
Celková výška: 1290 mm
Světlá výška: 295 mm
Výška sedla: 935 mm
Rozvor: 1445 mm
Provozní hmotnost: 451 kg
Palivová nádrž: 23 l

Přístroje a osvětlení

Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny
Kontrolky: pohon 4×4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
Osvětlení: dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, LED koncová a brzdová světla

Výbava

Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2×4/4×4 se dvěma uzamykatelnými diferenciályelektrický posilovač řízení s nastavitelným účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní čtrnáctipalcové šestipaprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, přední i zadní nosič zavazadel, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad a madly, samostatné opěrky nohou pro spolujezdce, kvalitní naviják 3000lbs, 12V palubní zásuvka 10A 120W, LED světla pro denní svícení, LED zadní světla, LED blikače

Legislativa a schválení

Homologace pro silniční provoz: ano (řidičské oprávnění skupiny B – automobil)
Registrační značka (SPZ) v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)

Poznámka

Fotografie a vyobrazení čtyřkolky nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.

Motor V-Twin 1000 EFI

Zcela nově vyvinutý velký silný dvouválcový motor do V OHC 1000 s obrovským výkonem dává čtyřkolce dominantní dynamiku, vysoký točivý moment a špičkovou tažnou sílu. Elektronické vstřikování paliva zaručuje spolehlivé startování, čisté spalování a nízkou spotřebu paliva nezávisle na nadmořské výšce. Spolehlivá robustní automatická ´heavy-duty´ převodovka s polohami L/H/N/R (terénní redukce / dopředná rychlost / neutrál / zpátečka) a minimálními nároky na údržbu je navíc vybavená účinnou motorovou brzdou.

Elektrický posilovač řízení se třemi režimy

Elektrický posilovač řízení zmenšuje sílu potřebnou na řízení – ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás proto neunaví. Posilovač řízení zároveň zlepšuje ovladatelnost čtyřkolky a bezpečnost jízdy, protože účinkuje i jako tlumič ran a úderů do řídítek, když například přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez. Náraz vám pak nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač. Posilovač řízení je u tohoto modelu vybaven třemi volitelnými režimy – standardní účinek / maximální účinek / vypnuto.

Pohon 4×4 se dvěma diferenciály

Velkou předností modelu Blade 1000i je jedinečný systém pohonu se dvěma diferenciály – na přední i zadní nápravě. V nejtěžším terénu navíc oceníte možnost rychle uzamknout elektrické uzávěrky každého z obou diferenciálů. Díky tomu je Blade 1000i jednou z nejpříjemnějších čtyřkolek na řízení a umožňuje přesně nakonfigurovat pohon pro jakýkoli terén a každou situaci. Na jednu stranu poskytuje dokonalou trakci všech kol a vynikající průchodnost těžkým terénem, zároveň však zajišťuje nesmírně kultivovanou a klidnou jízdu a úžasně příjemné řízení. Nechybí elektrické připojování pohonu předních kol 2×4 / 4×4 pouhým stiskem tlačítka na řídítkách ani moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS se širokým rozchodem a velkou světlou výškou.

Kotoučové brzdy na všech kolech

Brzdy jsou stejně důležité jako výkon. Výkonný čtyřkotoučový hydraulický brzdový systém s vrtanými kotouči velkého průměru a pancéřovanými brzdovými hadičkami vám dodá pocit důvěry při posunování vašich jezdeckých limitů nebo při těžké práci. Nožní brzda brzdí současně všechna kola v poměru 60/40, pravou páčkou můžete navíc ovládat pouze přední brzdu, levou páčkou zadní brzdu. Parkovací brzda se aktivuje samostatnou páčkou na řídítkách.

Moderní LED osvětlení

Atraktivní moderní LED světla pro denní svícení s integrovanými ukazateli směru zaujmou na první pohled. Společně s dvojitými zadními LED světly a zadními LED blikači dávají Bladu 1000i dospělý přitažlivý vzhled. A když zapadne slunce, výkonné dvojité projektorové světlomety vám pokaždé spolehlivě pomohou najít cestu domů.

Multifunkční LCD displej

Multifunkční LCD displej je nejen čitelný ale i krásný. Nabízí všechny důležité funkce jako digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny, zobrazování diagnostických a poruchových kódů a všechny potřebné kontrolky.

Špičková výbava

Na trhu není mnoho čtyřkolek, které by již v tak atraktivní základní ceně ještě nabízely tak bohatou standardní výbavu jako Blade 1000i LT EPS. Blade 1000i LT EPS je ve standardu plně vybaven nejmodernější technikou se dvěma diferenciály s elektrickými uzávěrkami, elektricky přepínatelným pohonem 2×4 / 4×4. Mezi další výbavu patří elektrický posilovač řízení, elegantní 14″ hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou a páček, robustní přední ochranný rám, moderní kompozitní nosiče zavazadel vpředu i vzadu, samostatné sedadlo spolujezdce s pohodlnou opěrkou zad, opěrky nohou pro spolujezdce, LED osvětlení, 12V zásuvka, tažné zařízení a elektrický naviják s vysokou tažnou silou 3000 lbs.

244 990  vč. DPH

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “TGB BLADE 1000i LT EVO EFI 4×4 EPS”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *